Czary dostępne w trakcie nauki w akademii Posejdona:
Kula wody:
Bohater wypluwa z buzi wielką kule wody, +1 do siły w czasie ataku.
Energia: 50
Wymagania do nauczenia się: 10 punktów nauki
==============================================================
Wodny wir:
Bohater tworzy wir wodny pod wrogiem który go wciąga.
Energia: 100
Wymagania do nauczenia się: 20 punktów nauki.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Czary dostępne po ukończeniu akademii Posejdona:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Wodny smok:Bohater tworzy wodnego smoka który natychmiast naciera na wroga, +5 do siły w czasie ataku.
Energia: 500Wymagania do nauczenia się: 50 punktów nauki i bohater musi umieć czar kula wody.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bomba wodnaBohater wypluwa bombę wodną która wybucha po styknięciu się z czymkolwiek, +5 siły w czasie ataku, ogłusza przeciwnika.
Energia: 1.000Wymagania do nauczenia się: 100 punktów nauki i bohater musi umieć czar kula wody.
__________________________________________________________________________________
Wodna armataBohater przywołuje coś w postaci armatki którą może oddać kila strzałów.
Energia: 500Wymagania: 20 punktów nauki i znajomość czaru kula wody
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trójząb PosejdonaBohater przywołuje trójząb którym może walczyć, +5 siły gdy dzierżysz tą broń.
Energia: 500Wymagania: 50 punktów nauki i znajomość Wodnej armaty.
_______________________________________________________________________________
Ataki wręcz:
==========================================================================
Pięść Neptuna:Bohater uderza przeciwnika w brzuch z pięści po czym się pojawia za nim i uderza go w plecy z całej siły Neptuna. + 5 siły w czasie ataku.
Wymagania: 40 punktów nauki i co najmniej 10 punktów siły
===============================================================================
Wodne wzmocnienie:Woda pokrywa ciało bohatera przeciwnik musi najpierw pokonać tą "zbroje" żeby zaatakować przeciwnika.
Ta ''zbroja'' ma 5HP.
Wymagania: 40 punktów nauki i co najmniej 5 wytrzymałości.